Pára na okraji Pekingu
O této nedlouhé dvoukolejné úzkokolejné dráze s parním provozem psal časopis Dráha 7/2003.
Nejdříve jsem zavítal do depa.
2 stroje se zrovna připravovaly na jízdu.
To není lopaák, ale výhybkář těsně po výkonu. Jinak se také musí něco na maině opravit. Nakonec pomohl kus drátu.
Při focení jsem byl fírou ve sluivé "pekařské" uniformě samozřejmě pozván ke svezení na maině.
První se vydal na cestu směrem k horám vlak s vagónky. Za ním po levé koleji druhá lokomotiva, která vlak během jízdy předjela.
Ale ale, 2 vlaky u přejezdu a závory zůstavají nahoře.
Pak začala manipulace s vagóny u tunelu.
Celkem jezdily 2 lokomotivy (č. 4 a 1) a nejméně 2 byly odstavené v malé výtopničce (č. 2 a 3).
Mezitím se závorář dostavil do sluby a nazpátek u závory byly sputěné.
na hlavní stránku
borovicka.milan@seznam.cz